Пакет за GDPR въвеждане за малкия бизнес
Включва всички необходими правни документи, които следва да има вашия бизнес, за да отговаряте на изискванията на GDPR
Цена: 149 лв.
Вземете и Бизнес пакет документи + 50 лв. при завършване на поръчката (цената е валидна само при закупуване в комбинация с GDPR пакета)
Какво следва да направите, за да поръчате?
След като натиснете бутона “Поръчайте” ще бъдете препратени към страница с въпросник. Попълнете всички данни, които сме посочили, защото те са необходими за изготвяне на документите. Може и да го попълните на по-късен етап.
Може да заплатите нашия хонорар по следните начини:
По банков път;
Електронно чрез ePay;
Кеш в удобен за вас офис на EasyPay.
Получаване на документите
След като попълните всички данни от въпросника и заплатите хонорара, ние ще изготвим всички GDPR документи. Комплектът документи, заедно с подробни инструкции, ще ви бъдат изпратени по имейл.
Какво съдържа GDPR пакета?
Ръководство за GDPR за малкия бизнес
Ръководството съдържа обща информация за Регламента за защита на личните данни, както и 32 конкретни стъпки, които следва да направите, за да отговаряте на изискванията на GDPR.
Документи за приемане и прилагане в бизнеса
1. Инструкции за обработка на лични данни в дружеството;
2. Правила за използване на система за докладване на нарушения;
3. Правила за управление на искания от субекти на данни;
4. Правила за информационна сигурност във връзка с обмен на лични данни между служители;
5. Правила за обработване на лични данни от автобиографии;
Регистри за обработваните лични данни
Регистри за: дейностите по обработване на личните данни; служители; контрагенти; кандидати за работа; дейностите по обработка на личните данни като администратор; дейностите по обработка на личните данни като обработващ лични данни; исканията от субекти на лични данни; нарушения на сигурността
Анекси към договори
Анекс относно защитата на лични данни между администратор и обработващ;
Анекс относно защитата на личните данни към граждански договор;
Анекс относно защитата на личните данни към трудов договор.
Специализирано ръководство за GDPR за онлайн магазини
Ръководството за онлайн магазини е в допълнение към основното ръководство, но съдържа конкретна и систематизирана информация за регламента, както и 7 стъпки, които следва да направите, за да отговаря онлайн магазинът ви на GDPR.
Заявления на потребители за упражняване на правата им
- Възражение срещу обработване на личните данни;
- Заявление за коригиране на лични данни;
- Заявление за оттегляне на съгласие – директен маркетинг;
- Заявление за упражняване на права за обработка на личните данни;
- Заявление заличаване на лични данни;
Декларации за съгласие на обработка на лични данни
Декларация-съгласие за обработване на лични данни от субект на лични данни;
Декларация-съгласие на родител за обработване на лични данни на деца за образователни или медицински цели;
Декларация-съгласие от субект на лични данни за обработване на лични данни при директен маркетинг.
Списък на допълнителни правни документи, които може да използвате в бизнеса си:
1. Заповед на Управителя за привеждане на дейността на фирмата по Регламент 2016/679;
2. Данни за съответствие за GDPR;
3. Длъжностно лице за защита на личните данни – служител или консултант;
4. Основания за обработване на лични данни;
5. Наръчник за картографирането на движението на лични данни;
6. Наръчник за оценка на съответствието с GDPR;
7. Опис на личните данни;
8. Оценка на въздействието върху защита на личните данни;
9. Проектен план за подготовка при приемане на GDPR;
10. Процедура при откриване на инцидент свързан със защита на личните данни;
11. Процедура при получаване на заявка от субект на данни;
12. Права на субектите на личните данни;
13. Формуляр за снемане на лични данни;
14. Уведомление до КЗЛД за назначено длъжностно лице по защита на личните данни.
Накратко за Регламент 2016/679 – General Data Protection Regulation – GDPR
Какво е GDPR?
Общият регламент за защита на личните данни (Регламент 2016/679 – General Data Protection Regulation – GDPR) влиза в сила на 25 май 2018 г. Регламентът е закон, който важи за всички организации, които обработват данни на европейски граждани. Той изисква значителни предпазни мерки за защита на данните, които да бъдат прилагани от организациите (в т.ч. и малкия бизнес). GDPR заменя националните закони, като обединява защитата на данните и облекчава потока на лични данни в 28-те държави – членки на ЕС. Можете да прегледате едновременно английския текст и българския превод на регламента оттук: eur-lex.europa.
Основни моменти, които новия регламент предвижда:
Информиране: Използвайте ясен език. Представете се, когато искате данните. Посочете защо обработвате техните данни, колко дълго ще се съхраняват и кой ги получава.
Съгласие: Съгласието е едно от правните основания за обработването на данни (както и договора, законния интерес, правните задължения и т.н.). Ако разчитате на съгласието, то трябва да бъде недвусмислено потвърдено.
Достъпност и преносимост: Осигурете достъп на хората до техните данни и правото да ги предоставят на друго дружество.
Предупреждения: Информирайте хората за нарушения на данните, ако има сериозен риск за тях.
Изтриване на данни: Предоставете на хората „правото да бъдат забравени“. Изтрийте техните лични данни, ако ви помолят, но само ако това не застрашава свободата на словото или способността за извършване на изследвания.
Профилиране: Ако използвате профилиране, за да обработвате заявления за правно обвързващи споразумения, като заеми, трябва: • да информирате вашите клиенти;
• да се уверите, че процесът се проверява от лице, а не от машина, ако заявлението бъде отхвърлено;
• предложете на заявителя правото да оспори решението.
Маркетинг: Предоставете на хората правото да не участват в директен маркетинг, при който се използват техни данни.
Защита на чувствителни данни: Използвайте допълнителни гаранции за информацията относно здравето, расата, сексуалната ориентация, религията и политическите убеждения.
Данни за деца: Събирате данни от деца на възраст под 16 години? Съгласно ОРЗД трябва да получите съгласието на родителите. Всяка държава — членка на ЕС, може обаче да намали този праг до възраст между 13 и 16 години, така че проверете възрастовата граница.
Предаване на данни извън ЕС: Сключете правни договорености, когато предавате данни на държави, които не са одобрени от органите на ЕС
Вижте съдържанието на ръководството за GDPR за малкия бизнес
7 глави, 45 страници и 30 детайлни стъпки, които да приложите в бизнеса си
1. Какво представлява Общият регламент за защита на личните данни (GDPR), цели и принципи?
- Какво е GDPR?
- Кои организации са засегнати и за кого се отнася GDPR?
- Какво са лични данни?
- Цели на GDPR.
- Принципи на правилата за защита на личните данни.
2. Права на физическите лица.
- Субекти на лични данни.
- Какви са основните права на физическите лица според Регламента?
- Най-често задаваните въпроси относно правата на физическите лица.
3. Администратори, обработващи лични данни и съвместни администратори. Задължения на администраторите на лични данни.
- Кой е администратор на лични данни?
- Кой е обработващ лични данни?
- Кои са съвместни администратори?
- Конкретни примери от практиката.
- Задължения на администраторите на лични данни.
4. Длъжностно лице по защита на личните данни - DATA PROTECTION OFFICER (DPO)
- Какво е длъжностно лице по защита на личните данни?
- Кога сме задължени да назначим длъжностно лице по защита на личните данни в компанията?
- Задължения на длъжностните лица по защита на личните данни.
5. Изисквания на Общият регламент за защита на личните данни към бизнеса.
- Какви са изискванията от правна страна?
- Какви са изискванията от организационна страна?
- Какви са изискванията от техническа страна?
6. Конкретни стъпки, които следва да направите, за да отговаряте на изискванията на GDPR.
- 30 конкретни стъпки, които следва да приложите в бизнеса си, за да отговаряте на изискванията на Регламент 2016/679.
7. Надзор, контрол и санкции.
- По какъв начин ще бъде осъществяван надзора за спазване на новите правила?
- Кой е органът, който ще осъществява контрол?
- Контрол и глоби.
100% Гаранция за връщане на парите при незадоволителен или непостигнат резултат !!!
Ако няма резултат от услугите ни или резултатът е незадоволителен, свържете с нас и ще ви върнем парите.